شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۴۲۳
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۳

فکرشهر: بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم چنانچه همانند 2 سال گذشته آغاز تمرینات آن در روزهای شروع لیگ و همراه با پرداخت نشدن حق و حقوق بازیکنان در طول فصل باشد، سرنوشتی جز سقوط ندارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رامین دهقانی افزود: ایرانجوان بوشهر در 2 سال گذشته شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی را پشت سرگذاشته تا جایی که می توان باشرایط سختی که پشت سرگذاشتیم ماندگاری این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور را شبیه یک معجزه بدانیم.

وی بیان کرد: در طول این 2 سال تمرینات تیم همواره در فاصله کمتر از چند روز از شروع بازی ها ساماندهی و تیم بدون بدن سازی لازم روانه مسابقات شد.

دهقانی ادامه داد: با نبود بدن سازی لازم در بین بازیکنان در طول فصل همواره بازیکنان تیم مصدوم می شدند که این امر روند نتیجه گیری تیم را هم تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داده بود.

وی گفت: علاوه بر شرایط تمرینی میزان پرداخت بازیکنان نیز در برخی مواقع انگیزه تیم برای رویارویی با حریفان را کاهش می داد ولی با این وجود آنها با غیرت و مردانگی و به عشق حمایت پرشور هواداران با عزم و اراده ای مصمم پای به میدان مسابقه می گذاشتد.

بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این 2 سال با وجود تمام سختی ها برای ایرانجوان گذشته ولی برای آینده باید از هم اکنون تدبیری نو در اندازیم و از اتفاقات فصل های گذشته درس عبرت گرفته شود.

وی گفت: در این بین سهامداران نقشی کلیدی دارند که باید از طریق جذب منابع مالی یا واگذاری سهام خود و فراهم کردن زمینه حمایت مالی افق روشنی را فراروی تیم ایرانجوان بگشایند.

بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر یادآور شد: در طول فصل میزان پرداختی بازیکنان بسیار اندک بوده تا جایی که برخی از آنها از هم اکنون در اندیشه جدایی از تیم هستند.

وی تاکید کرد: بازیکنی که تمام وقت خود را صرف یک حضور تاثیرگذار در تیم می کند و راه درآمد دیگری نیز ندارد بدون شک با این شرایط در زندگی شخصی خود نیز با مشکل روبرو می شود که در این بین مشکلات بازیکنان متاهل به دلیل نان آور بودن خانواده به مراتب دشوارتر است.

دهقانی افزود: چنانچه به روند نتیجه گیری ایرانجوان بوشهر در طول فصل توجه شود می توان دید که بسیاری از حریفان قدر خود از جمله ملوان، سپید رود لیگ برتری شده و راه آهن که سال گذشته در لیگ برتر توپ می زد را زمین گیر کرد که این اتفاقی نبوده و نشان می دهد که این تیم در صورت

برخورداری از شرایط مناسب می توانست از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

وی همچنین با تقدیر از کادرفنی تیم ایرانجوان گفت: امسال در دو مقطع زمانی دو کادر فنی با مدیریت محمود خرمزی و سعید مفتخر در ایرانجوان حضور داشتند که آنها نیز با وجود شرایطی دشوار تنها با تعصب به تیم دیار خود این رسالت سنگین را عهده دار شدند و بخوبی نیز آن را با سرانجام رساندند.

ایرانجوان بوشهر در فصل جاری و گذشته همواره در بازی پایانی موفق به حفظ سهیمه خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر